Welkom bij de Klantenservice.

Account en gegevens

Wil jij weten hoe wij omgaan met jouw gegevens? Dan kan je het beste onze privacy policy lezen en de cookieverklaring. Hier wordt duidelijk uitgelegd op welke wijze en wanneer wij persoonlijke gegevens opslaan. Indien je hier nog aanvullende vragen over hebt, neem dan gerust contact met ons op!

Dat is uiteraard mogelijk! Indien je een account hebt aangemaakt kan je op een ieder gewenst moment je gegevens inzien via mijn account of een verzoek indienen bij onze klantenservice voor het verwijderen van je account. Neem contact met ons op met het ingeschreven e-mail adres met vermelding van je naam,  volledige adres en eventuele ordernummer. Wij zullen daarna direct jouw account en bijbehorende gegevens verwijderen.

Het kan om verschillende redenen voorkomen dat je geen toegang hebt tot je account omgeving. 

Wachtwoord vergeten

Mogelijk ben jij je wachtwoord vergeten? In dat geval kan je naar de pagina wachtwoord vergeten gaan om een nieuw wachtwoord aan te vragen met je bestaande e-mailadres! Vervolgens zal je op dit e-mailadres een nieuw wachtwoord ontvangen waarmee je weer toegang hebt tot je account op Misterbamboe.

Nog geen account aangemaakt

Het kan natuurlijk ook voorkomen dat je in het verleden wel eens een bestelling hebt geplaatst, maar deze als gast hebt afgerekend. Uiteraard kan je dan alsnog een account aanmaken met je e-mailadres om voortaan je bestellingen en facturen in te kunnen zien.

 

Heb jij je in het verleden ingeschreven voor onze nieuwsbrief maar wil jij je hier graag voor afmelden? Geen enkel probleem! Open de laatst ontvangen nieuwsbrief van ons en onderaan de mail kan jij klikken op ‘afmelden voor de nieuwsbrief’. Zodra je hier op hebt geklikt ben je vanaf dat moment uitgeschreven voor onze nieuwsbrief en zal je geen nieuwe mails meer van ons ontvangen.