menu

Welkom bij de Klantenservice.

Garantie

Misterbamboe.nl staat voor kwaliteit en betrouwbaarheid, tegen een eerlijke prijs. Van onze producten mag verwacht worden dat deze aan de verwachtingen voldoen. 

Mocht uw product echter defect raken, dan kan je op ons rekenen. Wij respecteren natuurlijk de wettelijk bepaalde garanties. Deze wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Wat wij niet doen, is jou van het kastje naar de muur sturen.

Neem dus contact op met onze klantenservice en we helpen je graag zo snel mogelijk uit de brand.

Wettelijke garantie:

Een product moet bij bezorging in goede staat zijn en goed functioneren bij normaal gebruik, logisch toch? Omdat het ene product langer meegaat dan het andere, wordt hierbij rekening gehouden met wat heet ‘de economische levensduur’ van een product.

Fabrieksgarantie:

Deze termijn kan oplopen tot wel tien jaar, dat verschilt per product. Indien er sprake is van fabrieksgarantie, dan kun je dit terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product. De garantietermijn staat op productniveau op de website aangegeven. Soms dien je je nieuwe aankoop online te registreren. Komt jouw product in aanmerking voor fabrieksgarantie? Dan dien jezelf contact op te nemen met de betreffende variant. Heb je de contactgegevens nodig van deze fabrikant? Dan kunnen wij je uiteraard hierbij helpen om de contactgegevens te verstrekken.

We raden aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@misterbamboe.nl zodat we samen met jou tot een oplossing komen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

0
0
Winkelmand
Je winkelmandje is nog leeg