menu

Welkom bij de Klantenservice.

Retourneren

Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, jij hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt vanaf de dag van het aanmelden van je retournering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. 

Wij ontvangen echter graag wel het artikel retour, zoals jij die ook van ons hebt ontvangen. Daarom hebben wij enkele retourvoorwaarden;

  • In de originele productverpakking, inclusief eventuele product informatie kaart (de kaart of het label met productinformatie, foto en streepjescode).

  • Het artikel dient volledig te zijn (inclusief eventuele accessoires).

  • Het artikel dient onbeschadigd  te zijn.

Let op: 

De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, zorg dus altijd voor voldoende frankering van jouw pakketje. Retourneer je artikelen met een waarde van meer dan € 50? Dan raden wij met klem aan deze verzekerd te versturen.

Bewaar ook altijd de track & trace code en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending.

Heb je een artikel gekocht die door Misterbamboe is geleverd? Dan kan je uiteraard jouw artikel retourneren. Je kan jouw retournering sturen naar het onderstaand adres:

Misterbamboe.nl
Hazenweg 2
7556BM
Hengelo
Nederland

Zodra je retourzending bij ons binnen komt, wordt er een kwaliteitscontrole uitgevoerd. Wanneer de retourzending aan deze controle en de bovengenoemde voorwaarden voldoet, ontvang je een e-mail bevestiging en storten wij binnen 14 dagen het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten terug op de rekening waar je ook de bestelling mee hebt geplaatst. Indien je de gehele bestelling retourneert krijg je ook de eventuele betaalde verzendkosten teruggestort.

Let op: 

De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, zorg dus altijd voor voldoende frankering van jouw pakketje. Retourneer je artikelen met een waarde van meer dan € 50? Dan raden wij met klem aan deze verzekerd te versturen.

Bewaar ook altijd de track & trace code en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending.

Ondanks onze zorgvuldige controle kan het helaas voorkomen dat een artikel beschadigd, incompleet of verkeerd wordt geleverd. Mocht dit het geval zijn, dan allereerst al onze excuses. Voordat je het beschadigde, incomplete of verkeerde artikel aan ons retourneert dien je eerst contact met ons op te nemen.

Maak dan een duidelijke foto van de gebreken en stuur die naar ons toe. Je kan de foto onder vermelding van jouw naam, ordernummer en klacht sturen naar info@misterbamboe.nl

Zodra je retourzending bij ons binnen komt, wordt er een kwaliteitscontrole uitgevoerd. Wanneer de retourzending aan deze controle en de retour voorwaarden voldoet, ontvang je een e-mail bevestiging en storten wij het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde producten binnen 14 dagen terug op de rekening waar je ook de bestelling mee hebt geplaatst. Indien je de gehele bestelling retourneert krijg je ook de eventuele betaalde verzendkosten teruggestort.

Let op: 

De kosten voor het retour zenden zijn voor eigen rekening, zorg dus altijd voor voldoende frankering van jouw pakketje. Retourneer je artikelen met een waarde van meer dan € 50? Dan raden wij met klem aan deze verzekerd te versturen.

Bewaar ook altijd de track & trace code en vermeld deze bij correspondentie over je retourzending.

Ben je benieuwd naar de status van je geretourneerde producten? De verwerking kan enkele tot maximaal 14 dagen duren. Binnen deze periode kunnen we je helaas nog geen update geven over je retourzending. Je wordt per mail uiteraard op de hoogte gebracht als we je retourzending hebben verwerkt en de terugbetaling in gang is gezet.  

Mocht de verwerking van jouw retour langer dan 14 dagen duren, dan raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Vergeet ook niet het verzendbewijs/track & trace mee te sturen.  

Is jouw retourzending onverhoopt zoek geraakt? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! Wij zullen aan de hand van je track&trace onderzoeken waar je retourzending is gebleven en contact met je opnemen over de terugbetaling van je geretourneerde artikelen.

Ik heb geen verzendbewijs en/of track & trace bewijs

Heb jij geen verzendbewijs van je retourzending en is je retournering onverhoopt zoek geraakt? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor een terugbetaling van je geretourneerde artikelen.

0
0
Winkelmand
Je winkelmandje is nog leeg